2015. augusztus 7., péntek

5.rész Eltévedve

5.rész
Eltévedve

    Dianaékat láttam meg a buszmegállóban , ahogy nevetgélnek.A kalapot jobban a fejemre húztam , nehogy észre vegyenek.Levágódtam egy padra ,míg Jess elment megnézni a menetrendet. 

-Másfél óra múlva jön a köveztekező-mondta és leült mellém.

-Olyan későn?-akadtam ki és erősen a vállába bokszoltam.

-Csigavér , különben te leszel a vacsi-nyalta meg a száját egy ördögi mosoly kíséretében.Erre inkább nem mondtam semmit .Dianaékat néztem. Nincs vége a tábornak, miért vannak itt?

-De gáz már , hogy berekesztették a táborozásunkat Sally miatt-mondta Elliot.

-Salome-javította ki az ölében ülő Diana.

-Nem ő tehet róla , Chelsea láttott egy medvét a környéken .Állítólag az ölte meg-mondta Corin.

-Nem , mert elrabolták.Hallottam egy síkítást azon az éjszakán-mondta Martin.

-Már végigkutatták az egész erdőt és semmi nyoma.Valószínüleg tényleg elrabolták.Most mászkálhatunk be a rendőrségre és még a szülei hisztijeit is végig kell hallgatnunk-mondta Diana.Ahogy ezeket hallgattam , olyan volt mintha egy kést döftek volna belém és megforgatták volna jó párszor.A barátaimnak hittem őket de , úgy látszik tévedtem.Bár alig ismertem őket.Nem is tudom mire számítottamA szüleim miat is aggódom.

 -Na , ne szomorkodj már.Megoldjuk.Ígérem-mondta Jess egy bíztató mosoly kíséretében.-Egyébként 
új terv.Nathaniel hívott.Gyere-állt fel és elindult.Az utca túl oldalán lévő buszmegállóba mentünk.Nem kellet sokat várnunk már jött is a busz.nem ültek rajta sokan ezért bőven válogathattam helyből.Gyorsan leültem középre az ablak mellé és bámultam kifelé.Hirtelen elkezdett csörögni a telefonom.Listte hívott.

-Csumika -köszönt vidáman.

-Szia -köszöntem vissza.

-Úgy várom már , nemsokára találkozunk.Imdáni fogod-hadarta egyszerre, amin elnevettem magam.

-Nem értem miről beszélsz-mondtam neki nevetve.Hamar sikerült felvidítania.

-Csak várd ki a végét .Pár nap múlva találkozunk-mondta .

-Hát jó.De ugye nem akartok megenni?-kérdeztem.

-Dehogy , viszont most megyek.Puszi-mondta és letette.Kicsit dilis de engem nem zavar.

      Már vagy egy órája utaztunk a semmiben , mikor végre fényeket láttam.Annyira szép volt .Az ablakra tapadva bámultam mikor eszembe jutott , hogy le kell fotóznom.El is küldtem Lisettenek.



Jess felé fordultam , aki éppen egy füzetbe firkált valamit.Közelebb hajoltam , hogy lássam de a tenyerét az arcomba nyomta.

-Soha ne nézz a füzetemre és ne iss nézz bele-mondta idegesen és elrakta.Olyan , mint egy morcos öregapó .Vajon mi lehet benne?Ki kell derítenem.
Miközben azon gondolkodtam , hogyan szerezhetném meg hirtelen megszólalt:

-Na gyere Vacsi leszállunk-biccentett és megindult.Nagyon felidegesített , ezzel az úgymond becenévvel, ezért bosszúbol megrántottam egy hajtincsét .Tudom , gyerekes dolog a hajtépés de nem volt jobb ötletem.Mikor leszálltam elámultam .Az utcán csak úgy hemzsegtek az emberek pedig volt vagy tizenegy óra .Az óriási épületek , mind fényárban úsztak.Kisvárosban nőttem fel , szóval ez nekem új.

-Csukd be a szád-mondta és elkapta a karom.-Nehogy nekem eltévedj-mondta és elindult.
Nem tudom mennyi ideje mászkálhattunk de ,már nagyon untam.

-Mikor érunk már oda?Egyáltalán hova megyünk?-kérdeztem és megálltam.Nem mondott semmit csak lehajtott fejjel állt.-Ugye nem?Mondd , hogy nem tévedtünk el?-kérdeztem kissé magasabb hangnemben , mint szoktam.

-Ne akadj ki.Rég voltam itt-túrt bele idegesen a hajába.

-Hát ez remek.Mi lesz most?-kérdeztem.

-Nyugi , megoldom-mondta és kikapott egy térképet egy túristának látszó ember kezéből aki valami idegen nyelven kezdett el hadoválni.Hamar abbahagyta mivel a srác gyilkos pillantásokkal méregette.Na igen,nagyon tud nézni.Mikor végre megtalálta a térképen amit keresett elindult  abba az irányba amerről jöttünk.Szívesen megszorongattam volna a nyakát.Kezdtem éhes lenni , ezért addig könyörögtem neki , amíg adott egy kis pénzt és vehettem magamnak egy szelet pizzát.Mit ne mondjak nagyon jól esett.Egy hatalmas épület előtt állt meg.

-Remélem szeretsz lépcsőzni-mondta és bement.Ahhoz képest , hogy van vagy húsz emeletes, nem valami luxus de liftet azért csinálhattak volna.Mázlimra a tizenhetedik emeletre kellet felmásznom.Mire felértem, úgy éreztem magam mint aki épp most szült.Bár még nem volt benne részem de anyukám elmondása szerint, hasonló lehet.

-Nincs meg a kulcs-sóhajtott.Már épp mondtam volna valami csúnyát mikor a földön megláttam egy kis csillogó tárgyat.Na ná , hogy a kulcs volt.Odamentem az ajtóhoz és kinyitottam...















5 megjegyzés:

  1. Ez a rész is nagyon jó lett!!Minnél elöbb új részt!! :) ;) <3

    VálaszTörlés
  2. Szia! Díj vár rád a blogomon:)xx
    http://lena-deepbreath.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nálam is vár egy díj: http://avengers-restart.blogspot.hu/2015/08/dij-2.html?

    VálaszTörlés
  4. Halihó!
    Eme szent alkalommal szeretném átadni neked ezt a kis díjacskát^^
    http://evolution-a-leszarmazottak.blogspot.hu/2015/09/off-dij-aradat.html

    Ölel,
    Nicolette

    VálaszTörlés