2015. július 24., péntek

4.rész Nincs más választásom

4.rész
Nincs más választásom


Jess szemszöge:
   Egyáltalán nincs ínyemre ez az egész de hát nincs más választásomTudom , hogy az Én hibám de más megoldást is találhattunk volna.Olyan hirtelen történt minden.Reméltem , hogy nem nehezíti meg a dolgomat és tudom , majd uralni Önmagam.Nathanielnek és Lisettenek olyan könnyen megy, nekem is fog.Éreztem , ahogy emelkedik a pulzusa , miközben megfogtam a csuklóját,éreztem , ahogy a vére száguldozik az ereiben.Gyorsan elkaptam onnan , mielőtt olyant teszek , amit megbánok.Csendben haladtunk tovább.Hallottam , ahogy a légzése felgyorsul és a szíve egyre gyorsabban ver.

-Te nem félsz?-kérdezte tőlem.

-Nem.Vámpír vagyok ,aligha van ijesztőbb teremtmény az erdőben , sőt a világon.-mondtam.

-Szerintem van.-mondta.Na nehogy már Ő jobban tudja.

-Tényleg? Na szerinted mi az?-ugrattam.

-A zombik , vagyis ha léteznének , mivel ugye nem léteznek.-mondta.Próbáltam nem elneveteni magam ezen a válaszon , úgy döntöttem kicsit beijesztem.

-Eddig a vámpírokban sem hittél és mégis itt vagyok.Zombik is léteznek attól még , hogy nem láttál egyet sem. -mondtam teljes komyolsággal , mire megállt.Enyhén szólva sokkos állapotba került.

-Csakk vicceltem.Egyébként megérkeztünk.-mondtam mire sértődötten elindult.

Salome szemszöge :

Egy romos vasútállomáshoz értünk.Az órámra néztem ami 23:30-at mutatott.Remélem nem akarja , hogy itt tartózkodjak huzamosabb ideig.Nagyon dühös voltam rá az előbbi kis "vicce" miatt.Idegesen huppantam le egy sárga , műanyag székre.Az információs pultnál egy duci , vörös hajú középkorú nő ült unottan.Az egyik sarokban két , öltönyös férfi beszélgetett.Ült ott tőlem nem messze egy lány aki olvasott és egy nagyobb társaság volt még ott biciklikkel.

-Vedd fel ezt , meg ezt.-nyomott a kezembe egy napszemüveget és egy kalapot.Dühösen kikaptam a kezéből és felvettem őket.-Bocsi.-mondta és leült mellém.

-Nem kell bocsánatot kérned , nem vagyunk barátok.-mondtam és kinéztem az ablakon.

-Igazad van.-mondta , olyan hidegséggel a hangjában amitől összerezentem.Síri csend lett a teremben.Csak a lámpa búgását és a szúnyogokat lehetett hallani.A felettem lévő lámpa elkezdett pislogni és kialudt.Nagyszerű.Kicsit kezdtem álmos lenni ezért felálltam és elkezdtem járkálni.

-Befejeznéd?-húzott le maga mellé.

Ne mondd meg mit csináljak.-mondtam dühösen és egyel arrébb ültem.Morgott valamit amit nem értettem.Lehet jobb is.

-Gyere , megérkezett a vonat.-állt elém.Éjsötét szemét mélyen  az enyémbe meresztette.Nem kaptam el a tekintetem .Én fogok nyerni.Miközben felálltam végig tartottam a szemkontaktust.Közel állt hozzám.Csak pár centi volt köztünk.Majdnem két fejjel magasabb nálam ,ezért nevetségesen nézhettünk ki de nem érdekelt.A szemeit összeszűkítette , megrázta a fejét és elindult.
  
   Mikor felszálltam a vonatra elképedtem.Külön kis kabinok voltak , ilyent még sosem láttam.Bár igazából eddig egyszer utaztam vonaton .Leültem vele szembe.

-Ha ennyire nem bírsz elviselni akkor utazhatunk akár külön is.-mondta, még mindig ugyan olyan rideg hanggal.Éppen válaszolni készültem , mikor megszólalt a telefonja.
-Tessék?Szia Nathaniel.....Nem nem ettem meg......jó , oké adom.-mondta és felém nyújtotta a telefont.

-Szia.- hallottam Lisette hangját.

-Szia.-köszöntem neki vidáman.Jó volt hallani a hangját.

-Hogy vagy ? Jól vagy ?nem bántott?-hadarta.

-Jól vagyok és nem , nem bántott.-mondtam és a velem szembe lévő fiúra pillantottam.Szomorúan bámulta a padlót.

-Akkor jó , viszont most mennem kell , vigyázz magadra szia.-mondta és letette.Odaültem mellé és visszaadtam neki a telefont.Még mindig lefelé nézett.Olyan szomorú látvány volt.Óvatosan megérintettem a vállát mire felnézett.

-Nincs szükségem a sajnálatodra.-mondta és kinézett az ablakon.Nem szóltam semmit , csak a vállára hajtottam a fejem és behunytam a szemem.

       Hideg kezek érintésére ébredtem.Körbenéztem de mg sötét volt.Az orromig se láttam.

-Hány óra van?-kérdeztem nyújtózkodás közben.

-Hajnali kettő.-mondta.-Szedd össze magad , mert megérkeztünk.-nyújtotta felém a kezét.

Egy olcsó motelbe mentünk.A recepciós elég furcsán nézett rám ,ami nagyon zavart de nem tudtam mit tenni.A szoba hát , hogy is mondjam? Poros és dohos volt.

-Te feküdj csak le Én megyek és..öhm...-mondta zavartan.Elég vicces volt , így látni.

-Vadászni mész , értem.Menj csak.-mondtam és ledőltem.Aludni már nem bírtam , ezért bekapcsoltam a tv-t.Hasamra fordultam és úgy néztem valami főzős sorozatot.Utána valami táncos show ment és sorra jöttek az uncsi teleshopos reklémok.Már jó ideje elment .Kezdtem kétségbe esni , hogy itt hagy vagy valami amikor betoppant.

-Végre itt vagy.-sóhajtottam megkönnyebbülten.

-Ennyire hiányoztam ?-kérdezte és lehasalt mellém.

-Nem , csak féltem , hogy itt hagysz a semmi közepén.-mondtam és elkezdtem keresgélni a csatornák közt.

-Egész nap be leszünk ide zárva , úgyhogy élvezheted a társaságom.-mondta és kivette a kapcsolót a kezemből.

-Csak Te , rám nincs hatással a napfény.-javítottam ki.

-Velem kell maradnod , sajnálom.-húzta gúnyos mosolyra száját.Meg tudtam volna folytani.

-Egyébként , hogy lettél vámpír?-kérdeztem , mire elsötétült a tekintete.

-Te , hogy lettél ilyen idegesítő?-kérdezet idgesen és kirohant .A szeme vörösen izzott.Jobbnak tartottam nem egyedül hagyni ezért utána mentem.Az udvaron állt és cigizett.Kivettem a kezéből és a tenyeremen  elnyomtam az égő csikket.

-Mit csinálsz te őrült?-szólt dühösen és elvette tőlem a csikket majd eltaposta.-Na jó , hagyjuk inkább, menjünk be.-mondta és megindult.Idegesen ráhuppant az ágyra és oldalra feküdt.Egy párnát szorongatva ültem le a tv elé és néztem tovább a teleshopot.Megersztettem pár könnycseppet a fájó tenyerem miatt.Kimentem a fürdőbe és hideg vizet folyattam rá ami kissé enyhítette a fájdalmam.Kissebb szívrohamot kaptam mikor megláttam az ajtóban.Lassan felém sétált és a tenyerébe fogta az enyémet.Furcsa volt nekem ez a közelség ,ezért kicsit elpirultam amit szreintem észrevett , mivel elmosolyodott.Legszívesebben behúztam volna neki , de nem láttam sok esélyt a győzelemre ezért letettem róla.

-Ez nem fog egyhamar elmúlni.-mutatott a tenyeremen lévő sebre .Még a húsom is látszott amitől kicsit rosszul lettem.-Na gyere bekötöm neked .-elindult és meg mindig fogta a kezem.
-Még sosem volt barátod igaz?-kérdezte miközben a kezemet kötötte.

-Ezt hogy érted?-kérdeztem zavartan.

-Úgy , hogy alig értem hozzád az arcod pipacsvörös lett és a tenyered úgy izzad , mint a ló.-mondta ravasz mosollyal az arcán.

-De volt , de meghalt.-mondtam letörten.Még mindig fáj Logan halála pedig már három éve történt.Lelkitársak voltunk.Nagyon szerettük egymást .Elválaszthatatlanok voltunk , vagyis csak azt hittük , mert a halál el vette tőlem.Nem egyszer próbáltam utána menni de sosem sikerült.Könnycseppek kezdtek el hullani a szememből és nem bírtak megállni.Nem akartam , hogy lássa , ezért bementem a fürdőbe,  magamra zártam az ajtót és nekitámaszkodtam.Leültem a hideg csempére és a térdeimet ölelve hagytam , hogy a sós könnyek az arcomat áztassák.Alapból nem vagyom , ilyen érzékeny .Nem is tudom mi történt most.Egyszerűen csak hiányzik.


      Reggel az ágyon ébredtem.Nem tudom , hogy kerülhettem oda de nem is nagyon érdekelt.A mások oldalamra fordultam ahol Jess aludt.Olyan aranyos volt.Hirtelen ötlettől vezérelve ráugrottam amítől egyből felébredt.

-Te megvesztél?-kérdezte és ledobott a földre .

-Egyébként , bocsi a tegnapi miatt.-ültem vissza mellé.

-Ugyan , az Én hibám nem kellet volna....-kezdett bele de nem tudta befejezni.Idgesen a hajába túrt mire felnevettem és a "jó" kezemmel a vállába boxoltam.-Egyébként , hozattam neked kaját.-nyújtott felém egy tálcát.Palacsinta volt , narancslé és apróra szelt dinnyekockák.

-Köszi.-mondtam és elkezdtem enni.Miután megettm mindent , Ő kivitte a tálcát Én pedig valami jó film után kutakodtam.Az egyik csatornán az Alkonyatot adták ezért eldönöttem , hogy azt fogom nézni.Még volt vissza tíz perc de nem akartam elkapcsolni , ezért a plafont kezdtem bámulni.

-Mi jót nézünk?-kérdezte , mikor bejött.Már nem tudtam válaszlni , mivel elkezdődött .Az egész filmet végigröhögte.Azt hittem lecsapom.

-Rég nevettem , ilyen jót.-mondta a földön fetrengve.Fura volt , így látni mivel álltalában ha mosolyog az csak néhány perc , most pedig a földön fetreng.


-Szerintem jó film.-mondtam határozottan.

-Az egész tiszta habiszti.-mondta és leült mellém.Erre nem tudtam mit mondani.Tudnám értékelni ha mai nyelven beszélne.
-Nincs valóság alapja , a bőrünk nem csillog a napfénytől hanem megég.Nem fogyasztunk állati vért és kerüljük az embereket.-sorolta az érveket a film ellen.

-Ezt a rendezőnek kellett volna mondanod ,nem nekem.-mondtam.A nap további részében , nem szóltunk egymáshoz.Kilenckor indultunk el a buszmegállóba.Kicsot fura , hogy éjjel utazunk nappal pedig a szobában vagyunk .Egy kis faluban voltunk a semmi közepén.Alig voltak az utcán.Többnyire biciklivel közlekedtek.A faluból kiérve egy szántóföld mellett volt a buszmegálló , ahol egy érdekes társaság álldogállt...










































































1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!! *-*
    Most találtam rá a blogodra, és egyszerűen beleestem!!!
    Minél hamarabb kövi részt!! ;) ♥ *-*

    VálaszTörlés