2015. július 15., szerda

1.nap /második rész/

1.nap /második rész/

Diana jó társaságnak bizonyult , bár egy kicsit hangos hozzám képest.Nagyon sokat tud beszélni , Én pedig jó hallgatóságnak bizonyulhattam , mivel bemutatott a barátainak.Ők is mind hippi cuccban voltak.

-Ő itt Corin.-mutatott a szőke , virágkoszorús lányra.

-Ő pedig Martin.-mutatott egy fekete börű srácra akinél egy gitár volt .

-Végül pedig Elliot.-ment oda a fiúhoz és megcsókolta.Milyen aranyosak együtt.

-Salome.-mutatkoztam be.Az tény , hogy színes társaság minden szempontból , annak pedig külön örülök , hogy befogadtak.Először nagyon kételkedtem de nap folyamán megismertem Őket.Nyitott egy társaság az is biztos.Este Emily összehívott mindenkit egy tábortűz köré.Ismerkedős este lett volna elvileg de mindenki a saját , úgymond "klikkjével" társalgott.Este még , nagy nehezen felhívtam anyuékat majd fürdés után a szobába mentünk ahol , a többi lány néhány fiúval társalgott.

-De jó , megjött a drogos és a lúzer kis barátnője.-vigyorgott ez egyik srác , akin egy vörös hajú lány csimpaszkodott.Hányni tudnék tőlük.

-Csak óvatosan Braden , nehogy a drogos meg a lúzer beköpjön apucinak.-mondta Diana , mire a fiú elsápadt és lelépett a haverjaival együtt.

-Ezt még megkeserülöd.-nyafogott a vörös majd bebújt az ágyába és elkezdett telefonálni.Egész éjjel alig tudtam aludni , egy részt mert a kis lotyó telefonált mást részt , furcsa volt nekem még miden itt.
Kora reggel sikításra lettem figyelmes , láttam , hogy az összes lány az ágy mellett van Diana pedig csurom víz.

-Ezt neked ...drogos.-mosolygott kárörvendően a vörös majd hátradobta a haját és  a többi pincsivel együt elmentek .Úgy látszik Ő itt a bandavezér, szép hétnek nézünk elébe.Nyolc órakor volt a reggeli, ami nem is volt olyan rossz , mint vártam.Reggeli után kiosztották a napi programtervet.

9.00-11.30.-ig:Csónakázás , sportolási lehetőségek (kosár . röpi , tennis..stbb..stb..)

11.30-12.00-ig :Pihenő

12.00-13.00-ig:Ebéd

13.00-13.30-ig:Szabadfoglakozás.

13.00-16:00.ig:-Erdei túra

16:00-18:00-ig :Vetélkedők , versenyek

18:00-18:30-ig:Eredményhírdetés

18:30-19:30-ig:Vacsora 

19:30-21:00-ig :Tábortűz

Majd fürdés és 23.00-kor takarodó van , érdekes napnak nézünk elébe.Szerintem kicsit szigorúak a beosztások de engem nem zavar.A többiekkel úgy döntöttünk , csónakázni megyünk.Öten ültünk egy csónakban , a fiúk eveztek a lányok pedig ..hát..nézték őket.Elég unalmas volt de egyhangúan a sport ellen döntött mindenki....egyre jobban kedvelem Őket.

  Az  ebéd valami borzalom volt , nem csoda , hogy hamar végzett vele mindenki.Szegény konyhásnők..de mit lehet tenni , ami rossz az rossz.
Személy szerint nagyon vártam a túrát , imádom az erdőt , olyan nyugodt és csendes.Diana mellettem sétált és a madarakat hallgatta.

- Szerintem minden madárnak meg van a maga története , olyan mintha elakarnák nekünk mesélni de   
mi nem értjük meg őket.Jó lehet madárnak lenni , mindent fentről látni és repülni gátlások nélkül.Nem gondolod ?-kérdezte.

-De , igazad van.-mondtam és behunytam a szemem.

-Nem vagy valami beszédes.-nevetett.Tagadhattam volna de igaza van.

-A kommunikáció nem az erősségem.

-Azt látom.-mondta és elkezdett valamit dúdolni.
Szép volt ez erdő , de volt benne valami ami azt súgta kerüljem el messzirőlLehet kicsit paranoiás vagyok ,de jobb félni , mint megijedni.A vetélkedőt persze a vörös csapat vagyis, mint megtudtam Colette csapata nyerte.Ki mások?Furcsa is lett volna ha nem a menők nyernek.Vacsora után a tűz köré ültünk és Emily rémtörténeteket meslét nekünk.

-Egysesek azt tartják..-kezdte-, hogy a környéken egykor volt egy temető , ahová a bűnözőket , gyilkosokat temették , hogy a rossz lelkük távol legyen az emberektől.Volt köztük egy pszcihopata Don Henry May aki ezer fiatal lányt ölt meg brutális körülmények között.Egyszer elfogták és élve eltemették büntetésből.Jó mélyre ásták a koporsójára ezer lakatot tettek , minden lány életéért egyet.
Évekig nyugalomban éltek az emberek , ám egy nap találtak egy holtestet . El volt ernyedve és nem volt benne egy csepp vér sem.Az orvosok vizsgálták de nem találtak rajta semmilyen vágást vagy sebet csak a nyakán két apró kis pöttyöt.Nem tudták mire vélni, ezért eltemették.A falu lakói rohamosan csökkentek , sorra tűntek el a gyermekek .Mikor megtalálták őket mindenkin csak az a két apró pötty látszódott.Akik megmaradtak mind elmenekültek a faluból.Nem maradt egy árva lélek sem.Késöbb több helyen is észleltek ilyen jellegű gyilkosságokat .Az egész világ rettegett a különös lénytől aki ilyen módon pusztította az embereket.A tudósok összefogtak és egyiptomban találtak egy írást vért szívó kényekről.A vámpírokról  , a legenda szerint még ma is itt él az erdőben és vadászik.-fejezte be a történetet.
Ahogy végignéztem az arcokat mosolyognom kellett valaki falfehér lett valaki velem együtt mosolygott ezen van aki pedig a háta mögé nézegetett.Nem gondolom , hogy bárki is elhitte volna de Emily olyan meggyőzően tud beszélni , hogy ha nem tudnám , hogy nem léteznek el is hinném neki.

-Ki akarja folytatni ?!-csapta össze a tenyerét amire néhányan összerezzentek.Ijesztő nem volt , inkább elgondolkodtató és megragadó , legalábbis számomra.

-Én .-nyújtotta fel a kezét egy szőke , szemüveges srác.Nem igazán figyeltem miről beszéltek aki meséltek , inkább a tüzet néztem.Mikor vége lett a kis "horrorestnek"midenki zombiként ment el fürdeni.Az ágyamon ülve bámultam ki az ablakon , amikor egy hideg kezet éreztem a vállamon.

-Gyere .-szólt Diana és megragadta a karom. Mentünk egy kicsit az erdőben majd egy kisebb tüzet láttam meg , körülötte Corinnal Martinnal és Eliottal.Leültünk közéjük..

-Isten hozott körünkben Salome.-mondták és elővettek egy pici zacskót amiben valami fehér por volt.Éreztem , hogy a szívem egyre erősebben kezd verni és elkezdtem jobban izzadni.Nem tudtam mi lehet benne de sejtettem.Diana csinált egy apró kis hengert belőle és felém nyújtotta.

-Próbáld ki.-mondta és a kezembe nyomta.Ezt nem hiszem el .Mibe keveredtem?Egyszer szerzek barátokat és azok..azt akarják , hogy..drogozzak.?Na ennek a pillanatnak kellett volna az amikor udvariasan visszautasítom és lelécelek de nem tettem meg.Beleszívtam.Nem volt mit vesztenem. Persze azonnal megbántam és SOHA SEMMILYEN KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT NEM AJÁNLOM SENKINEK.Nagyon rosszul lettem ezért inkább mondtam a többieknek , hogy visszamegyek.Felajánlották , hogy elkísérnek de úgy gondoltam egyedül is visszatalálok.Forgott velem a világ , a fák összemosodtak , furcsa hangokat hallottam amik megrémisztettek NAGYON  és elkezdtem sikítani majd , összeestem.
Kissé kitisztult fejjel ébrdetem egy ismeretlen helyen.Korom sötét volt.Megnéztem a telefonom éjfél volt.Eltévedtem..Nem emlékszem , hogy ma jártunk volna erre.Nem tutdam , most hol vagyok vagy merre menjek.Volt egy megérzésem merre kéne mennem , ezért arra mentem.Mikor már egy órája mentem ,kezdtem kétségbe esni.Elkezdtem kiabálni .Remélem keresnek és megtalának majd.
Már egy ideje kiabáltam mikor valaki leheletét éreztem a nyakamon és egy kezet a számon...



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése