2015. július 11., szombat

1.nap


1.nap

Kedves Naplóm!

A szüleim szeritnt , túlságosan zárkózott vagyok , ezért beirattak egy egy hetes nyári táborba.Mivel Te vagy az egyetlen és legjobb barátom , csak te tudhatod , hogy mi zajlik le bennem , ha emberek közé kell mennem.Kinevetnek , gúnyolódnak és nem éppen kedvesen bánnak velem.Egy tábor kész öngyilkosság a részemről.Öngyilkosság , bár lennék elég önző , hogy megtegyem.A szüleim azt hiszik , Én vagyok a tökéletes minta gyerek , pedig tévednek...A húgomat mindig jobban szerették.Ő olyan kis életvidám , kedves és aranyos.Szöges ellentétem.Na de egyenlőre ennyi mert még csak hajnali öt óra van és anyámék már a kocsiban várnak...
Egész úton azt kellet hallgatnom , milyen jó lesz nekem , megismerek új embereket stb..stb...Ezzel csak az a baj , hogy :NEM AKAROK új embereket megismerni , sőt nem is akarok embereket ismerni.Annyira jól megvagyok a saját kis világomban , miért kell kizökkenteni?Csak egy hét , csak egy hét nyugi Salome , kibírod.Olyan nyolc óra körül meg is érkeztünk egy kis faházzakkal körülvett tóhoz az ERDŐ KÖZEPÉN.Na nem mintha annyira hiányozna a nagyvárosi élet de egyedül sokkal jobban eltudnám magam itt képzelni , mint egy csapat túlfűtött tini társaságában.Mikor kimásztam nagy nehezen a kocsiból egy harmincas éveiben járó barna hajú nő ugrált elém.

-Emily Shell , de szólíts Milynek.-nyújtotta a kezét és adott egy pólót a tábor logójával.Sárga volt , legalább ez egy jó pont,imádom a sárgát.Gyorsan elbúcsúztam anyáéktól és Emily körbevezetett.Van itt minden , csónakázás , sportpáylák , egy hatalmas ebédlő.És persze közös fürdő aminek nagyon nem örültem.Persze külön lány és fiú.Utolsónak a szobát muatta meg , vagyis csak az ágymat ,mert rajtam kívül még öt lány fog itt lakni .Megmutatta , hova pakoljam a cuccaim és kiment.Hirtelen , úgy éreztem , mindjárt kitaccsolok amikor körbe néztem és megláttam a szobatársaim.Mindenki engem nézett.Első látásra tudtam : nem leszek jóban velük.Túl szépek ahhoz.Az első benyomás kedvéért azért megeresztettem egy apró mosolyt és nagy nehezen kinyögtem , egy halk sziasztokot.Ők is így tettek , majd kimentek.Huhh..végre egyedül.

-Szia , Diana vagyok.-ugrott le mellém valaki miközben.Ha eddig nem mondtam , volna egy emeletes ágy alsó részén vagyok.Diana , úgy néz ki mint egy hippi , igazán jól áll neki az a stílus.

-Salome.-mutatkoztam be neki , nem úgy néz ki , mint a többi lány , remélem egy barátra fogok lelni benne...


Hát ez egy ilyen rövid kis ,,bevezető" rész akart lenni , írjatok róla kritikát , szívesen fogadom.természetesen a többi részt hosszabra terveztem addig is remélem tetszett :)








   

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Díj vár rád a blogomon:)xx
    http://thedreambecame-reality.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia, egy díj vár a blogomon :)
    http://azarnyekmacskatanca001.blogspot.hu/

    VálaszTörlés